Saturday, August 16, 2008

Night Picnic

Summer is back!

Michael Allen Harrison came to the Westlake Park, so we had a picnic dinner tonight. I made miso marinaded salmon, roast zucchini, cauliflowers, celery and grape salad, rice balls and banana bread for desert.

Michael Allen Harrison is a pianist. We like him playing classical music, and his CD,'BEDTIME LULLABIES’is the best. Besides, Patric Lamb was there, too. He played lots of the saxophone and the clarinet.

It was hot during the day, but there was breeze at the field. I was full with great food, music and beautiful sky (horrible camera work!).

再び、夏です。

マイケル・アレン・ハリソンが近所の公園にコンサートにやってきたので夜ご飯ピクニックしに行きました。今日のメニューは、鮭の味噌ロースト、ズッキーニのロースト、カリフラワーとセロリと黒ブドウのサラダ、そしてデザートにバナナブレッド。本当は、ご近所さんのマーゴがいっしょに来る予定だったので少し張り切ってご飯を作っただけ・・・なのですが、マーゴは日に当たりたくないらしくキャンセルでした。

今日はサマーコンサートでバンド編成だったけど、マイケル・アレン・ハリソンのクラッシックが素敵です。ピアノの子守唄も出していて('BEDTIME LULLABIES’)最高。それに加えて、なんとパトリック・ラムが出演していて、びっくり。サックスホーンとクラリネット、たくさん聴けて、ピクニックもおいしかったし、空はきれいだったし、夏だし、つかの間のひとときでした。

No comments: