Wednesday, May 28, 2008

05-24-2008 Sat


ファーマーズマーケットが始まったので行ってみました。が、今年は寒すぎてお目当てのお野菜は全く何もありませんでした。
久しぶりの青空で、海璃とライアンは近くの小学校に遊びに行きました。三輪車は気の長そうで長くないライアンにはとてもつらく、帰りは三輪車&ヘルメットごと脇に抱えられてきました。海璃はずっと、「Fry!Fry!」と鳥のように腕をバタバタして飛んできました。猫には「No!No! ねこ、ダメよ。」とカツを入れつつ。

We went down to the farmer’s market, but there were no vegetables due to the extremely cold weather.
Amalie and Ryan went to Hallinan School by tricycle. It’s too slow for inpatient Ryan. Ryan carried Amalie on the tricycle back from school. She loves to fly on it like a bird. It’s something else….not really bike ride, is it?

No comments: