Wednesday, October 14, 2009

It was close.

危機一髪。一月程前、カッターナイフで思いっきり突き刺してしまいました。吹き出る血を押さえてどうやって止血して救急に行くんだろう・・・大出費かも・・と一人であせって考えていたのに、ライアン救急箱を持って、のっそりご登場。本当に幸い、大事に至らなかったのですが、傷跡がくっきりと残ってしまいました。どうか、みなさま勘違いなさらないでくださいませ。

It was close. I accidentally stabbed my wrist about a month ago. I literally thought how was I going to ER - staining the car seat along the way, and it would cost a lot for stitches. Fortunately, all I needed were several band aids. Anyway, please don't think I tried something else.



さて今夜、ライアンと海璃はNBAバスケットボール観戦デート。二人でルンルン出かけて行きました。本場の雰囲気や熱気が海璃にどういう風に映るのか楽しみです。私も、こんなに長い一人時間を与えてもらったのは久しぶり。運動のため小一時間お散歩して、帰宅後もこの静けさを楽しんでおります。もうすぐ、帰ってくるかな。

Ryan and Amalie went on a date to the Blazer's basketball game tonight. Ryan was so excited. I'm curious how Amalie would feel and what she would like. So, tonight is my own night. I just came home from an hour walk, and still enjoying the quiet moment.


・・・・・


帰ってきました。今夜のハイライトはチアリーダー達とその彼女達を空中に投げるマッチョな方々だったようです。でも、「バスケットボールのピープルひとりすきだったの。」と言っていたので、少しはゲームも見ていたのかしら。「ピープルはパパみたいにトールだったの。」とも言っておりました。子供の観察力ってすごい。寝る前に、余興で御餅投げのように飛んできたプラスチックのボールがライアンの手をかすって後ろの人にとられたことが悲しいと泣かれ、うーん親は困った。

They came home now. Amalie's highlight of the game was all about cheerleaders and those guys who threw the girls in the air. Also, she said she liked only one basketball player, and she is super sad that Ryan missed catching a plastic ball which was shot from the court.

No comments: