Saturday, March 21, 2009

Hair Stylist


母に手伝ってもらいながら、髪を切ってみました。ザンギリながら、お気に入り。アメリカに住んで12年、アメリカ人のヘアスタイリストさんに切って貰っても日本人のヘアスタイリストさん切って貰っても後悔ばかりで、それはきっと東京にいる私のヘアスタイリストさんに勝る方はいないからで、だったらどうせ自分切りしてみました。とっても満足。費用は無料だし、なんだか、くせになりそう。平田さん、ごめんね。今度切ってもらう時は大変な事になっているかもしれません。


写真は、海璃が取ってくれた私。間の抜けた笑顔。


I cut my hair with my mom's help. I love it. I love that it cost nothing as well! I have the world greatest hairstylist in Tokyo, but I can't find even decent one here. So, I'll do this until I get too old to grab scissors. The picture is me taken by Amalie. No muscle Smile~

1 comment:

The Winns said...

I think it is amazing you can cut your own hair! And it looks great. Good job!