Thursday, February 24, 2011

Barefoot.

We came down to this beach for two days in a row. We just sat, ate and even dipped our feet in the water. Amalie and I collected tons of shells and coral.




二日も続けて過ごしたビーチ。ライアン父のお家に来るといつもココ。ランチを食べて、砂で遊んで、波打ち際で貝殻と珊瑚を拾って。


Picture perfect?


It's amazing. Barefeet on a wet beach in the evening.

12月の海で、裸足でいられるなんて・・・ Look at my rolling backpack and doll. She asked for the rolling backpack from Poppy John and Grandma Jacque, but we didn't know she wanted a doll until the night before. Luckily Auntie Shannon had an extra one. Huge thanks to Shannon.

ずっと欲しかったスーツケース。というか、旅先で海璃が疲れたら私が背負えるように、そして学校に持っていけるように、ローリングバックパック。これは、パピー・ジョンとグランマ・ジャッキーから。そして、アウンティ・シャノンにいただいたお人形さん。イブのディナーで「ほんとは、ドールがほしいんだけど、さんたくろーすにいうのわすれちゃった。」と子供達のテーブルで語る海璃。なんと義妹が余分のプレゼントを持っていて、用意していてくれたプレゼントに追加してくれました。本当に感謝感激。Yay! I got a car!









At Palm Desert, for us, this is a very unusual view and sunlight.
普段にはない景色と光。パーム・デザートにて。

Believe it or not, we swam in an outside pool.

私は無視して。子供達があまりにも楽しそうだから。



Am I cool? Pink goggles and snot running...
目が垂れてて、鼻水もでてて、でも素敵でしょ。

Long drive. Luther is happy to be out of his car seat.
本当に長いドライブ。日本に行く方が近く感じる。ルーサーもチャイルドシートから開放されて嬉しそう。ライアンはげっそり。ほとんど全部運転してくれた。ごくろう!騒ぎ、ぐずる二人を面倒見た私も、ごくろう!

And, she is knocked out.

帰路。いつもムードメーカーの海璃様もぐっすり。

No comments: