Friday, August 26, 2011

Day camp.

また少し夏らしくなってきましたが、みんな風邪気味だったので、親戚のお庭でデイキャンプをしました。車で一時間半北上した所に住んでいらっしゃる叔母様、もともとはロサンゼルス出身でディズニーの映画を作っていらしゃったスーパーキャリアの持ち主なのですが、引退後、こんなマイナスイオン満載な森の中でやりたかった事を思う存分して楽しんでいらっしゃいます。家族がそばに住んでいない私たちにとって、とっても大切な人たち。
 おもちゃの鯨テント。
Whale tent.
 大人も子供も楽しめるクリーク。
We love this creek.

空気が違う!
Look at this!  There is different air here.
 誰の足跡?
Who is living here?
 キャンプファイアーでマシュマロも焼きましょ。
 グラハムクラッカー、板チョコ、ちょっと焦げたマシュマロでスモア。のどが痛くなる甘さ。
S'mores.  This is very American food to me. I have a sweet tooth, but this sugar on top of sugar hurts my throat.

アマリはハンモックに揺られたり、ブランコに乗ったり、トランプを教えてもらったり。夏休みで一番楽しい思い出になりました。おじ様、おば様に感謝、感謝!
This was the best day this summer.  We love auntie K and uncle P.  When we arrived, the fire was going, tiki torches were fired up, the hammock was waiting for us, and they even did camp shopping for us.  I almost feel like I was visiting my parents', although my parents live in the middle of a city.  Thank you!!!

No comments: