Monday, August 08, 2011

Swimming Lessons.

Amalie finished her second round of swimming lessons.  She can now crawl pretty well.  This picture is learning how to start the back crawl.  I am super proud of her.  Of course, she gets a snow-cone afterwards.  It reminds me that there was a hamburger vending machine at my swimming school in Japan.  My brother often asked for it, and got them.  I just wanted to see what it was made out of.  Was the meat real???
この夏2セット目のスイミングレッスンが終わりました。1セットが連日2週間なので、束縛から解放されて今日は私まで休憩モード。クロールが上手にできるようになりました。背泳ぎはスタートだけ、立派。今回はラッコのクラスを進級して、次はアザラシのクラスです。動物の名前で進級していくのって、穏やかでいいな。ちなみに、ルーサーは全ての項目が不合格でした(笑)が、ヒトデ組でした。そして、プールの後はお決まりのカキ氷。ブドウがめちゃくちゃおいしいんだと。私が通っていたスイミングにあったハンバーガーの自動販売機、弟がたまに買ってもらっていたけど、今でもあるのかな?

No comments: