Saturday, April 16, 2011

Ten Years.

国際結婚10周年でした。ものすごくたくさんの出来事があったなぁ。仕事を辞めて、ビジネスを始めて、家を買って、改築して、アマリが生まれて、だけど病気で、増築して、ルーサーが生まれて・・・うぅん、大変な事の方が圧倒的に多いな。でも、アマリとルーサーがいる事が奇跡のようで幸せです。私達、13年半もいっしょにいるのでなんだか新鮮味にかけるというか、現実が忙しすぎるというのか、お金をかけるなら子供達にかけたいわ、という思いから、普通のごはんで地味ぃにお祝いしました。というのは私の言い分で、ライアンはお花とケーキとカプチーノを買ってきてくれました。ダイエット中なので私達は小さいケーキだけど、アマリはブタちゃんのメレンゲにおおはしゃぎでした。ご飯を食べ終わると「パパ、ブタちゃん持ってきて!」と命令し、私が大好きな黄緑色のバラに「パパ、あまりはピンクとかオレンジとかパープルとかの入ったのがよかったよ!」と文句たらたら言っていましたが。いや、君の日じゃないって、今日は。

We had our 10 years anniversary on 4.14.2011.

So many things happened in the past 10 years. We definitely aged. There were more tough things to go through. However, Amalie and Luther are in front of us right now. That means everything to me. They are our 10 years worth of happiness. Maybe, I should be a little romantic. We are together for 13 1/2 years. How can we be so fresh and romantic? If we can afford something like the love suite at a nice hotel, then I would rather spend it on our kids. Well, Ryan is a little sweeter. He got my favorite lime-green colored roses, chocolate cake, pink piggy meringue for Amalie and a caramel macchiato. Thanks, Ryan. If you didn't do anything, we really didn't have a moment to even appreciate each other on this big day. You are still my special friend.

No comments: