Tuesday, June 24, 2008

Wardrobe


Amalie's outfit is my new product. And, my mom made my white shirt. We are very lucky to have my mom who makes custom made clothes. I have never bought anything formal such as button up shirts, work clothes, suits, coats, and most of my dresses. Now she enjoys creating Amalie's clothes as well, but some of them turn out a bit funny. I wish I can learn from her. Thank you mom! You are convenient, and sweet.


海璃のお洋服作ってみました。刺繍してみました。そして、私のシャツはグランマノブエの最新作。私、気づけば今までスーツ、シャツ、フォーマルな物は買った事がほとんどない。とっても便利でスウィートな母です。最近は海璃のワードローブにお忙しで、たまに笑える物も仕上がってきます。グランマノブエ、いつもありがとう。






These are Grandma Nobue Collection-Winter-Spring 2008

























I just realized we are all wearing "Made by Nobue". It's at my grandma's memorial service.


おばあちゃんの法事にて。

みんな、グランマノブエの手作り。




Here are Mutsumi Collection-Summer 2008...............Only two things.


私も作ってみました。








1 comment:

wato said...

ちゃんと手作りしているんだね~。
と~っても素敵!
それにしても、海璃ちゃん「いたづらっ子」のお顔になってきましたね(笑)