Sunday, November 15, 2009

Disney on Ice

Look at Amalie’s face and hands. She was so serious, and her hands on her legs. She didn’t move for a good 40 min, and made me nervous thinking if she didn’t like it or she is sad. It was great, but in my personal opinion, the Ringling Brother’s circus was the greatest. (If they come to your city, you should go. I’ve never seen such a show.) Of course, Amalie loved Mickey and Minny, and all the stories, but her most favorite was ice skater’s waving big blue scarves which looked like water for the Little Mermaid show. It’s very Amalie.
ディズニー・オン・アイスに行って来ました。この、海璃の顔と膝の上の手。40分位は身動きしないので、もしかして嫌なのか、もしかして悲しいのだろうか、と心配するほどの集中力で観覧していらっしゃいました。全てがファンタジーで素敵だったのですが、先月観たリングリング・ブラザーズのサーカスが余りにもすばらしすぎてちょっと肩透かしだったかも。海璃的には、ミッキーもミニーもカーズもティンカーベルもライオンキングも良かったらしいのですが、なんといっても目玉はリトルマーメイドのお水役の大きな青いスカーフをヒラヒラさせながら滑るアイススケーター達だったそう。彼女らしい。

No comments: