Thursday, February 14, 2013

Happy Valentine's Day!



Before we had sweet treats, I helped with my daughter's Valentines.  She wanted to do origami flowers for her classmates and teachers. Good idea!  I was curious if there was someone special?  but, everyone's were the exact same this year.

今年も、ぎりぎり前日、娘のバレンタインを手伝いました。
折り紙にキャンディーを添えて、クラスのお友達全員と先生に。 みんながみんなにあげるシステム、いいですよね。まだ、『特別』はいないみたいですけど。今朝、週末に作ったバレンタインメイルボックスを持って、ルンルンで出かけていきました。



We have a plan tonight (I hoped for a romantic one, but it's just a meeting at the hospital), so we had a chocolate party last night.  



今夜は病院にいかなきゃ行けないので、昨日の夜、デザートでお祝いしました。やっぱり、チョコレート大好き。





I love these chocolate covered strawberries, but the kids love these chocolate covered marshmallows.  Sugar on sugar!

Have a sweet Valentine's Day!


私はイチゴのチョコレートがけが好きなんですけど、子供たちはこれが大好き。マシュマロのチョコレートがけです。白いのはローストしたココナッツ。お砂糖の塊りです。たまにはいいかな。


No comments: