Saturday, October 20, 2012

Pumpkin patch.

Halloween is almost around the corner.  I thought it just came.  Already?!
My blood counts (immune system test) were good enough, so we took a short trip to the local pumpkin patch.  It was in between raining, and we got lucky with a sunny sunset.  I love pumpkins, orange, Halloween and Trick or Treat, but to tell you the truth, I don't really get this animal petting thing, which is part of this pumpkin patch.  Turkeys were walking free, and I was super frightened they might chase or poke me.  I guess it doesn't matter.  The kids loved it.




もうすぐ、ハロウィーンですね。体調が安定していたので、パンプキンパッチ(かぼちゃ農家というのかな?)までお出かけしてきました。雨が上がった隙の晴れ間だったので、子供達レインコートきていますけど。


アメリカに住み始めて16年が経つのに、人生2回目のパンプキンパッチ。実は、わたし、こういう事が苦手なんですけど、動物がいたり、触れたり、七面鳥なんてそこら辺を歩いていたり、トラクターに乗れたり、子供達は大喜びでした。



 
アマリは初めてポニーに乗ってみました。少し、怖いみたい。












1 comment:

YURI said...

すごく楽しそうだね。
藁束の大きさ&両端に書かれたイラストがアメリカって感じがする!!