Tuesday, October 30, 2012

Jack-O-Lantern.


ジャック・オ・ランターン。毎年、これは私のお仕事なのですけど、今年はパパが彫ってくれました。
アマリは魔女を自分でデザインして。ルーサーのリクエストは、もちろんトーマス。 

On Sunday afternoon, finally, our jack-o-lanterns got carved.  Amalie designed her own witch, and of course, Luther's request was Thomas the Tank Engine.


やっぱり、中が不思議ですよね。セッカチな私と違って、とってものんきな夫。刃物やドリルと格闘しながら、2時間半もかけて、こんなに丁寧に作ってくれました。

Curious inside?  
It's usually my job to carve the pumpkins, but this year, my fingers are too numb to handle anything sharp.  Instead of me, my husband sat at the corner of the kitchen for over two hours with all kinds of tools to make these amazing lanterns.


明日はハロウィーンです。今、どしゃ降りなのですけど、晴れてくれるかな?

Right now, Portland is raining and wet as usual.  I wish it would be SUNNY tomorrow!


1 comment:

YURI said...

ライアンもこんなに器用なんだね!!
ビックリ!!
これは子供が喜ぶね。かぼちゃがアメリカサイズで、日本だとお店に置いてあるようなディスプレイに見える。すごいな、こんなの作れるの素敵だね。