Tuesday, November 06, 2012

Big helpers in the kitchen.

この緑のかぼちゃを使ってかぼちゃのプリンを作ってみました。ラベルにナッツ風味と書いてあったのですけど、そうでもないかも。うーん、私は普通のかぼちゃの方が好きだったかな。

With this winter squash,  we made pumpkin pudding.
 

今日はお手伝いさんがふたり。ルーサーが、意外と上手で、私の方が少し驚きました。トイレトレーニング中でパンツはいてませんけど・・・。
 
I had special guests in the kitchen.  Unexpectedly, Luther was a big help, though he is pants-less for potty training purposes.



おや、コンデンスミルクなめてますね。

Someone is addicted to condensed milk.


お味はね、かぼちゃを入れすぎてお野菜を食べてるみたいでした。デザートとしてはイマイチだったかな。手伝ってくれた子供達に申し訳なかったなぁ。今度はおいしいの作ろうね。

I'm sorry for the kids.  I  put in too much pumpkin.  It was too healthy.  It tasked like more like vegetables than desert.  Amalie said next time, she wants to make chocolate pudding from a box!


No comments: