Tuesday, May 14, 2013

Sweet Mother's Day.

日曜日は母の日でしたね。
そんな日に限って、朝起きたら目が開かないほどの、ものもらいができてしまいました。毎週行く教会もお休みしたので、のんびり静かな朝を過ごせました。一番のプレゼントだな、と思いながらお花を生けたり、音楽聴いたり、本を読んだり。

今、庭のバラが一斉に咲き始めたんです。
バラの香りに包まれて幸せだなー。と思っていたら、



On Mother's Day, I woke up with my eye sealed shut.  A crazy red thing grew on my eye lid.  I thought people would be scared of me, so I stayed home by myself while everyone went to church.  It was actually the best gift.  A nice and quiet morning with a cup of coffee, my favorite music, and I made some flower arrangements for myself from our garden.

Then, these guys came home with a huge surprise.
Each of them chose their own flower bouquet for me.

びっくり。
お花を抱えた二人が帰ってきました。
自分達で選んだんですって。



うれしいなぁ。
お花がいっぱい。
アマリ、ルーサー、パパ、ありがとう!



Thank you guys!!!
Wow.  I love Amalie's choice.  I think she knows my taste :)  and, Luther chose red roses!  Is he gonna be a romantic and assertive guy?

アマリはアマリらしいアレンジメントを選んでくれたし、ルーサーが真っ赤なバラを選んだんだ、と思うと何だかすっごく頼もしくなってきて、ニタニタしながら花びんに活けました。



カードも。
ん?アマリの方、上から「ナイス、ラブ、ケア、プリティ、スィリー(おもしろい)、クック、ハグ、ゴーズ・ファースト(速い)、アイラブユー・マイ・マム」
速いって。確かに。のんびりさんのアマリからすると速いんだろうな。でも、これ、褒め言葉?^^

Cards, too.
Look at Amalie's.  
"Goes fast"
I guess...I guess this is a compliment.



今年も最高の母の日でした。
アマリとルーサーのママになれた事が一番嬉しい日です。
ママでいさせてくれてありがとう。

The best Mother's Day again.
The best gift is actually being these kids' mom.  Thank you for letting me be your mom!


No comments: