Wednesday, May 19, 2010

Great Grand Parents


We visit my grandpa and grandma's cemetery. My cousins are resting there as well. My grand parents, my aunt's family and my parents bought the land next each other. It's about 5x5. Isn't it tiny? And, this storage unit is new. The temple owner built two of the additional sheds right in front of us, although we pay pretty good amount. It's ridiculous. By the way, I thank my grand parents for sending Luther here. I really wish they could see Amalie and Luther.


祖父母のお墓へ。神社の裏にあるお寺さんで、神社に面したちょっとした木陰に祖父母、叔父叔母、両親のお墓が連立。とても良い立地だったのに、この倉庫、どういうことよ。目の前に立ちはだかっております。これってあり?土地のない東京って事で仕方のない事なのでしょうか。かなり、びっくりでした。


ライアンによると、人は天国から生まれてきて天国に帰っていくそうなので、ルーサーはきっと祖父母に会ったはず。送り出してくれてありがとうのお祈りをしてきました。それはそうと、この間、アマリが「アマリが天国で・・・」と話していたら、それを聞いていた父が「天国なんて、縁起でもない。死んでもないのに。」と正したそう。私の母がライアン説を説明したそうですが、私はライアン説好きです。アマリもルーサーも私達を選んで来てくれたような気がします。

No comments: