Tuesday, May 04, 2010

Disney Sea

Amalie has been to Disney Land a couple of times, so we went to Disney Sea. It was totally different than the "Land". In my opinion, kid's would enjoy the "Land" better, and the "Sea" is for lovers. The end of the day, I asked Amalie if she had fun, she said "I don't know. I want to go to the Disney Land. But, I really really had fun. Are we going to the Disney Land?"

However, we enjoyed seeing lots of shows, and riding all the kids attractions. It was empty after the morning rain. Surprisingly, Amalie loved the roller coaster, and she rode four times in a row. It was that empty, which never happened to me at Disney before. We could get the 'pot sticker hot dog' without any line instead of the usual 90 min waiting time. By the way, I noticed very serious Mikey and Minnie fans. They dress up with items from the Disney stores, and their Mickey purse is autographed by Mickey and Minnie. I am really curious what kind of daily lives they have.
午前中雨だったので、これはいけるかも。とふと思い立ってディズニーシーへ行ってきました。思惑通りのがら空きで待ち時間ゼロでジェットコースターなんて貸切状態。アマリの一番のお気に入りだったらしく、4回も連続で乗れました。いろんなショウも観れたし、餃子ドックも食べたし、閉園まで遊びきっての帰宅。へとへとでした。赤ちゃんいるのにたくましい私達に少し驚く。

No comments: