Friday, March 22, 2013

Living with Cancer vol.15 - clean PET scan.

I was in there on the seventh floor fighting for my life...our lives.  Now, I am here outside, freely walking, and welcoming spring.  I just came out of the doctor's office, my PET scan was clear!  I am still in remission.  I don't need to go back to the seventh floor.  I am still on this side of the wall.  It's wonderful.  Spring is here!


病院の帰り道。
右側が、がんセンターです。あの7階から眺めていた木に花が咲きました。
二重扉の向こう側で管に繋がれて夢見ていた外。今、その外を自由に歩いています。こちら側に来れるとは思いませんでした。そして、まだ、まだ、歩き回れそうです。月曜日に受けたペットスキャンの結果、ガンは戻ってきていませんでした。
春。迎えられました。


・・・そして、なぜ?
上を向いて写真を撮っていたら、
「ままぁ、そうくんのおててとおくち、ふかないとー。」の声。
どうして、真っ黒?

...and why?  
I was looking up taking pictures, then Luther called me:
"Mama~, you need to wipe Luther's hands and mouth..."
What happen?  Where did he touch and kiss???


No comments: